Sidor

28 januari 2011

Make me up!

Foundation TBS 229kr
Detta är den foundation som jag använder. Den är inte helt täckande utan jämnar ut hudfärgen, så att det ser naturligt ut.  Mycket bra för de som inte är vana att ha foundation.

Mascara TBS 149kr
 Denna mascaran heter "Define and lengthen", den särar på fransarna och gör de längre. Jag gillar den, den är "lagom" på nåt sätt. Den bästa mascaran jag har haft. Torkar snabbt och klibbar inte!


Läppstift TBS ca149kr // Läppstift TBS 135kr // Läppbalsam TBS 95kr
Läppstiftet(t v) är ljusrosa( nr73) och skimrar fint. Läppstiftet i mitten är brunt, jag har inte använt det än så jag vet inte hur bra det är. Läppbalsamet är bra, det "smakar" och luktar gott (även om min favorit till torra läppar är klassikern Idomin)

Mineral ögonskugga TBS 195kr (rea 89kr) // Fyrduddel ögonskugga TBS 249kr(rea 149kr)
Mineralögonskuggan (pulvrig) är brun och skimrar i guld, har inte använt denna heller, det blir premiär ikväll faktiskt tillsammans med det bruna läppstiftet. Den fyrdubbla ögonskuggan (hård) är min favorit! Jag använder någon utav dem VARJE dag i princip!

Hoppas ni har fått lite inspiration! Det har faktiskt väldigt bra smink på TBS och de är inte djurtestade! Mycket bra!

Ecokärlek,
Linnea

Inga kommentarer: